Har du ikke fået vaccineret din hund, er det en rigtig god ide, at få det gjort snarest muligt. Hos Dyrlægehuset Farum står vi klar til at hjælpe alle hundeejere i Farum, Furesø, Birkerød og de omkringliggende områder i Nordsjælland med at sørge for, at din hund får de rette vaccinationer, så den kan stå imod alvorlige infektioner og andre sygdomme.

På vores klinik vægter vi et stressfrit og professionelt miljø rigtig højt. Det betyder, at vores personale er omfavnende, og at vi bestræber os på at give tryg og stressfri behandling, så du kan være sikker på, at din hund er i de bedste hænder. Vi tilbyder også vaccinationer af kat.

Vi tilbyder vaccinationsprogram til hunde og hvalpe

Hos os ønsker vi at fange eventuelle sygdomme i opløbet, så din hund altid er sund og bedre beskyttet. Derfor anbefales det altid, at din hund får et sundhedstjek én gang om året, hvor dyrlægen samtidig også kigger på, hvad din hund har brug for af vacciner, og så laves der et individuelt vaccinationsprogram alt efter din hunds behov.

På klinikken tilbyder vi også et vaccinationsprogram til hvalpe, hvor vi selvfølgelig sørger for, at din hvalp får alle de vaccinationer, den skal have, til en god og fair pris, som du ikke finder mange andre steder.

Din hund skal blandt andet vaccineres for:

• Hundesyge
  • Parvovirus
  • Leverbetændelse
  • Kennelhoste
  • Leptospirose

Nogle af disse vacciner skal din hund have hvert år, imens andre kun er nødvendige hvert tredje år. Derudover tilbyder vi selvfølgelig også en rabiesvaccine, hvis du skal rejse udenlands med din hund.

Bestil en tid til vaccination af din hund i dag

Hos Dyrlægehuset Farum står vi klar med et vaccinationsprogram til din bedste hundeven, så den kan trives bedst muligt og undgå alvorlige sygdomme. Vores klinik er beliggende i Farum i Nordsjælland, men vi hjælper også gerne både i og omkring Furesø og Birkerød. Kontakt os på tlf.: +45 44 22 22 26 allerede i dag, hvis du ønsker at booke en tid til vaccination eller hvis du vil høre mere om, hvilke ydelser vi kan tilbyde. Alternativt kan du kontakte os via mail på info@dyrlaegehusetfarum.dk eller booke en tid gennem vores online booking system her på siden.